Меню сайту
Годинник
Погода
Вислови
Ми на мапі
Відвідувачі
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Наше опитування
SHKOLA.UA
|
Інклюзивне та індивідуальне навчання
Інклюзивна освіта Інклюзивне навчання (англ. включення права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу, з розвитком відповідного інклюзивного освітнього середовища учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Інклюзивна освіта включає: · Визнання рівної цінності для суспільства всіх учнів і педагогічних працівників. · Підвищення ступеня участі учнів у навчальному процесі та позашкільних заходах й одночасне зменшення рівня ізольованості частини учнів. · Зміни в політиці навчального закладу, практиці та шкільній культурі з метою приведення їх у відповідність з різноманітними потребами учнів, які навчаються в даному навчальному закладі. · Подолання бар’єрів на шляху отримання якісної освіти та соціалізації всіх учнів, а не тільки учнів з інвалідністю та учнів з особливими освітніми потребами. · Аналіз і вивчення спроб подолання бар’єрів і покращення доступності навчальних закладів для окремих категорій учнів. Проведення реформ і змін, спрямованих на користь усіх учнів. · Переконання, що відмінності між учнями – це ресурс, що сприяє педагогічному процесу, а не перешкоди, які необхідно долати. · Визнання прав дітей на отримання освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, що розташовані за місцем проживання. · Покращення ситуації у школах у цілому як для учнів, так і для педагогів. · Визнання ролі шкіл не тільки в підвищенні академічних показників учнів, а й у розвитку місцевих громад. · Розвиток партнерських відносин між школами і місцевими громадами. · Визнання того, що інклюзія в освіті – це один з аспектів інклюзії в суспільстві. «Повноцінна участь» у концепції інклюзії – це спільне навчання учнів з інвалідністю та/або особливими освітніми потребами з іншими учнями, співпраця з ними, набуття спільного досвіду. Вона передбачає активне залучення до процесу навчання кожного учня й безумовне прийняття кожного учня таким, яким він/вона є. Інклюзія починається з того, що визнається наявність відмінностей між учнями. Під час розвитку інклюзивного підходу до навчання такі відмінності враховуються і є основою навчального процесу. Етапи впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти
· Ознайомлення з витягом ОПМПК, рекомендацій щодо організації роботи з дитиною з особливими освітніми потребами. · Клопотання щодо введення посади вчителя – асистента для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. · Наказ про організацію інклюзивного навчання в закладі освіти. · План роботи шкільного ПМПК щодо організації інклюзивного навчання. · Графік роботи психолога, логопеда, дефектолога, соціального педагога з дітьми з особливими освітніми потребами. · Організація роботи консиліуму над створенням: 1. Індивідуального навчального плану 2. Індивідуальної програми розвитку (ІПР). 3. Карткоюздоров’я і розвитку дитини. 4. Психологічною карткою індивідуального розвитку дитини. 5. Соціального паспорту сім’ї в якій виховується дитина. 6. Щоденника спостереження за дитиною в навчальному закладі. 7. Індивідуальної навчальної програми. Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти та Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 року №732 індивідуальне навчання здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Індивідуальне навчання впроваджується з метою забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації, організації їх навчання. Підставою для організації індивідуального навчання є:
Право на індивідуальне навчання мають учні:
Згідно наказу директора, в Конятинському ЗЗСО І-ІІІ ступенів організовано індивідуальну форму навчання для Гордей Богдана Івановича,та інклюзивну форму навчання для учня 3 класу Рейкала Дмитра. Індивідуальне навчання учня з особливими освітніми потребами Гордея Богдана Івановича 2019/2020 н.р. Перші напрацювання у новому навчальному році. https://drive.google.com/file/d/11ftvw1Krc7wzyjiDZ1II4cs2NWjKaLzg/view?usp=sharing Осінь - чудова пора для творіння! Тема уроку "Моя сім'я - моє багатство" https://drive.google.com/file/d/1mNHbE8OlcGhKDGwkHELTFQ5E62M4Wqcp/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ovo5ysvc3SH0CNN3srWFb1Wnk-vrOb2g/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1HcuL7TtdJjLMT6MlGp-OMzhLACLG_X1U/view?usp=sharing Зробити когось хоч трішечки щасливим не так уже й важко. Богданчик доводить це власними прикладом.
|
Пошук
Архів записів
Календар
...
Педпреса
Osvita.UA
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ
|